Helsespalte i Stavanger aftenblad

Selvforskyldt syk?

Artikkelen sto på trykk i Aftenbladets helgemagasin Pluss 29. oktober. Gjengitt med tillatelse fra Stavanger aftenblad

8 Responses to “Helsespalte i Stavanger aftenblad”

  1. Ein del av sanninga – men ikkje heile.

  2. Enig med alt, Pernille! Jeg mener det trengs en oppstrøms, sosio-strukturell tilnærming til folkehelsearbeidet som tar fatt på de sosiale, kulturelle og fysiske så vel som de individuelle helsedeterminantene. Helserelatert atferd har jo mange bakenforliggende årsaker, slik at intervensjonene i det forebyggende helsearbeidet også må rettes mot flere nivåer i årsakskjeden (som f.eks. sosioøkonomiske ulikheter), og ikke bare fokusere på individenes «livsstil».

  3. Ka e resten av sanninga, Ottar? 😉

    • Dersom eg hadde vore flinkare til å trene og begrense meg i matfatet, så hadde ikkje eg vore overvektig. Eg kan ikkje skulde på arbeidssituasjonen som langtransportsjåfør. Eg ville synes det er urimeleg å skulde på samfunnet for min del.

      Dei mest effektive tiltaka er grupperetta, påvirke samfunnssituasjonen, matprisar, arbeidssituasjon, treningsmuligheit osv. Men vi kan ikkje heilt sjå bort frå det einskilde menneske sitt ansvar heller.

Trackbacks

Legg igjen en kommentar